Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, June 23, 2011

Duit vs Kebahagiaan


Masing-masing dah pasti ada pandangan masing2.. tapi bagi aku..

Adakah dengan duit mampu memberi kebahagiaan?

Ya .. duit mampu bagi kita kebahagiaan sebab dengan duit kita boleh jalani hidup sempurna meskipun secara sederhana.. dan.. tambah2 dok kat KL.. semua guna duit.. DAN..

Tidak.. duit tak mampu bagi kebahagiaan pada kita bila kita "feel lonely".. :D

6 comments:

Kak Aya said...

bagi orang tak berduit memang perlukan sangat-sangat duit..tp bagi bagi yang berduit tapi hati kosong, memang duit tidak memberi makna.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Atie...duit cam sgt berkuasa!..ada duit org puji & puja kita..klu xder duit,di hina & di caci....

munna said...

duit tak menjamin kebahagian kita pun...

atie aizam said...

@Kak Aya: setuju ngan akak :D

atie aizam said...

@azatiesayang: betul tu kak atie.. sya pernah rasa diperlekehkan seketika dulu masa sya tak berduit..

atie aizam said...

@munna: kita perlukan kedua2nya dalam kehidupan ni kan.. dua2 penting..

Iklan