Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, June 4, 2011

3 Event Dalam 1 Hari

Ini bukan pakej melancong atau pakej spa tapi inilah event yang harus aku penuhi hari ni.. 3 event.. aduhhh boleh ke? sempat ke aku pegi 2 tempat kenduri pastu terus ke mini reunion bersama x-Puteri Wilayah? hampa ke dorang kalau aku x datang? ececece macam VIP pulak.. poyo's jer hahaha!!! xpe lah.. aku cuba buat yang tebaik.. aku akan plan cantik2 perjalanan aku esok.. andai kata aku x sempat ke kenduri 1 lagi, aku mohon maaf sangat2..


Buat Kunida & pasangan serta Abidah & pasangan, kak atie sekeluarga ucapkan TAHNIAH!! dan SELAMAT PENGANTIN BARU, semoga berbahagia ke akhir hayat. Insyallah.

Buat Kak Tini yang akan menerima menantu pertamanya.. TAHNIAH kak! moga menjadi mentua terbaek buat menantu dan bakal2 menantu hihi..

dan untuk event ini esok.. mari mari!! kita swing tangan laju2 k hihi.. x sabar nak jumpa kawan2 lama yang jarang2 sangat bertemu.. dan ada yang dah hampir 18 tahun x bertemu sejak habis SPM dulu.. insyallah moga dengan keizinanNya kita dapat bertemu esok, mudah-mudahan.

1 comment:

munna said...

musim cuti sekolah...mmg banyak undangan...munna pun tghari dah gantung kuali sebab mkn kenduri je

Iklan