Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, August 23, 2012

Kanta Lekap RM25


Nak cantik, 2 hari kabur penglihatan gara-gara kanta lekap RM25 ni.. itu nasib 2 hari jer... kalau kabur mata tak hilang2 macam mana pulak.. pada adik2 yang lain, berhati2lah k.. sayangilah mata uols.. nak cantik boleh, tapi pastikan kanta yang adik2 beli tu berkualiti dan takde kesan yang macam adik nabila kena ni.. cerita lanjut kat bawah ni k..

KLANG: Gara-gara memakai kanta lekap berwarna jenis murah dan tidak berkualiti, seorang gadis berusia 18 tahun dari Kapar, di sini, kini berdepan masalah penglihatan sehari selepas memakainya.
Nabila Rosli yang membeli kanta lekap itu dengan RM25 sepasang di Seremban, Khamis lalu, berkata sejurus bangun daripada tidur esoknya, dia tidak boleh melihat apabila kedua-dua mata sakit dan membengkak teruk.
Kejadian itu turut menyebabkan penglihatan mata pelajar kolej di Seremban itu menjadi kabur selama dua hari.

Malah, sambutan Aidilfitri yang sepatutnya ceria bertukar muram berikutan dia tidak boleh berjalan jauh disebabkan mata bengkak dan penglihatan kabur.

1 comment:

Azwan Ismail said...

Perkongsian yg baik..Silalah ke blog ni utk tips lebih banyak berkaitan kanta sentuh :)

http://truskemata.blogspot.com/2012/09/20-soalan-popular-kanta-sentuh-faq.html

Iklan