Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, August 6, 2012

Aku Maafkan..

Takpe.. aku paham.. aku tahu kawan2 aku pun paham.. bukan kawan-kawan aku jer, ku rasa rakyat Malaysia sume paham.. semua memahami keadaan kamu.. kamu dah bertarung bersungguh2.. kamu kalah tipis jer.. kamu kalah bermaruah.. kamu bagi aku, kawan-kawan aku ngan rakyat Malaysia seolah2 bersama-sama bertarung masa kamu main semalam.. 19-21 saat yang sangat genting.. aku tabik spring kat semangat kamu.. semangat juang kamu.. seperti kata kamu 'lin dan masih dalam kelasnya yang tersendiri" ya betul tu.. tapi kamu jangan sedih ok.. kamu juga yang terbaik dunia!



note: stress seorang jaguh..

8 comments:

syiela said...

proud of him!

~emi~ said...

Sedih kan bila dia kalah..lg sedih bila tengok dia nangis. Rasa terharu sgt2...walaupun kejap je smlm, dengan semangat dia tu dia dah satukan rakyat malaysia yg pecah belah d sebabkan politik. Dia dah usaha bersungguh2..setakat yg dia termampu. pape pun dia tetap hero di hati rakyat malaysia. sentap btol hati tengok dia tweet mintak maaf semalam.

atie aizam said...

@syiela: me too..

atie aizam said...

@~emi~: yup, semua menjerit bersama, mengira bersama, bertarung bersama.. dan ada yang menangis bersama.. dia still our hero..

:: Mrs.Eady :: said...

still our hero!

eMMe said...

Salam.. Atie, tak sggup tgk dia menangis, kesian sgt, dia dah bersungguh2... kite faham.. n sedia maklum... kalah bermaruah kan...

Alin Marlini said...

kesian DLCW..takpelah takde rezeki...

Alin Marlini said...

kuih cara..susah nak carik yg betul2 sedap..hehehe

Iklan