Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, August 2, 2012

Duit Raya Dah Sampey

Siapa belum tukar duit raya? aku dah hihi.. 

Adik2 umur bawah 12 tahun kalau nak wit raya mai umah k.. 
adik2 12 tahun ke bawah sahaja  hehe..
atas 13 tahun x dapek ok lalalala :p


buat anak2 buah makngah..
hurmm.. siapa datang beraya kat umah opah pagi raya nanti leh dapat k..
yang jauh di mata, cuci mata saje ok :p

buat anak2 buah maklong kat kampung..
tahun ni posmen tak mai umah..
postpone tahun depan ok kot hihi..

22 comments:

deno said...

wah!!!! duit baru ya kak? ni tak sabar ni... hihik... deno still dpt duit raya sbb blum keje... hihik :)

eMMe said...

Singgah sini lepas sahur, wahh dah tukar duit raya? Bestnye..untungla jadi anak buah Sis, dpt byk duit raya la...

Rinna said...

Cantik duit baru.. tak sempat tukar lagik..

shah said...

nak wet raya yg meghah

syiela said...

wah cepatnya kami belum lagi..

nampaknya kalau saya beraya ke sana.. anak2 saya semua dapat la nanti hehehehe

Alin Marlini said...

duit kuning takde makngah..hehehe

atie aizam said...

@deno: tu untungnya kalo lom kawin.. time raya dpt wat collection.. byklak tu kan hehe..

atie aizam said...

@eMMe: anak buah ramai.. dapatlah sikit sorang hihi..

atie aizam said...

@Rinna: takut dapat wit recycle.. tu yg awal2 dah tukar :p

atie aizam said...

@shah: hihihi.. cantik wit meghah tu kan.. :p

atie aizam said...

@syiela: insyallah.. dah wat peruntukan utk sedekah kat budak2 beraya.. seronok tgok dorang suka dpt wit raya.. cam kita budak2 dulu :)

atie aizam said...

@Alin Marlini: budak2 takleh bagi wit kuning.. bahaya hihi..

Zuraini said...

ooooo...makcik kayo, makcik kayo hehhehe...simpan sket yg merah tu, pas raya kat kampung kitorang serbu rumah uollllsss...hhehehehe

atie aizam said...

@Zuraini: tahun ni kami pun nak pulun beraya jugak rumah uolsss.. serbuuuu.. hihi

Loveholic said...

perghh..
duet baru tue.ehehe

trah zain said...

wau, best nye tgk, saya suka duit baru ni, hehe
nak duit raya jugak mak ngah!!! haha

Sally Yatiey said...

Cantiknya duit baru :) hee.

Pecinta pink^^ said...

ala..nk2..sy bru 2 thun..hahah

ZiErWa zAiNaL said...

wah.. duit raya baru.. hehe.. kalau tradisi keluarga zz.. slagi x khwin, blg dpt duit raya.. tpi dkt sblh ummi zz je la.. belah ayah, x pernh dpt dah.. huhu

Sop Nama Saya said...

wah banyk nyer tukar.. :)

|shuhadaothman|TM said...

waa, keras lagi. hehe. nk jadi anak buah jgk la sis. hihi ^^

Koding said...

Lawa sampul duit raya ni...
Jgn lupa isinya juga mestilah lawa jugak...

Iklan