Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, April 4, 2012

Kuih Seri Muka

Seri Muka lagi.. semalam aku buat awal sikit.. so ptg dah sejuk then boleh buat minum petang.. kali ni aku follow resepi Chef Liza.. anyway kak, tq.. Seri Muka ni memang sedap! aroma air daun pandan memang menyelerakan sungguh.. oh ya, alhamdulillah kuih Seri Muka aku semakin molek nampaknye.. cumaaaa... nampak macam pulut tu terlebih sudah hihi.. ok takpe.. nanti aku cuba lagi.. dan lagi dan lagi .. sehingga kelihatan sangat cantik dan rasa yang sangat menepati selera aku.. :p .. Kali ni layan gambar jer lah yer..

 bahagian pulut tu nampak cam tinggi sangat kan..


 lapisan atas yang semakin baik.. lalala
Sebahagian aku dah kirimkan ke rumah bonda semalam.. lagipun ayahanda memang suka kuih yang ada pulut ni.. Seri Muka ni tak manis sangat dan sesuai untuk santapan bondaku.. bondaku ada kencing manis.. tapi macam biasa nanti bonda mesti cakap "lain kali maniskan sikit lapisan atas tu" hehehe..

6 comments:

Rinna said...

Wow Seri Muka Atie nampak sedapnyaa.. :)

shark said...

okla tu akak..saya nampak sedap je :)

atie aizam said...

@Rinna: tkasih.. rasa mmg x disangkal lagi.. resepi dari chef tu.. cuma teknik memasak jer kena mahirkan lagi hihi..

atie aizam said...

@shark: hihi.. ok ek.. rasa mmg sedap tapi tu lah.. hati ni kata.. alahai nape tak cantik cam sifuu punya ngee~..

Miss uCu said...

nyum...ni favourite miss ni:) sdapnya

atie aizam said...

@Miss uCu: sama lah.. feberet kami sekeluarga :)

Iklan