Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, January 19, 2007

Kene Rotan

Nape la mlm ni perut aku rasa berdenyut2 jerk.. adehh..terasa ngilu sesekali. Nak kata dah sampai masa..ishh lambat lagi. Mayb kesan daripada kepenatan aku siang tadi merayap ke Sogo kot. Aku pi beli barang sekolah ngan beg sekolah yang tarik tu. Sian aku nengok anak aku usung beg berat pi sekolah. Aku nak tolong bawa kan dia takmo.. Dia sian kat aku kot.

Apa yang aku selalu risaukan bila achap dah sekolah nanti dah pun terjadi.. sebelum ni aku risau kalau nanti bila achap dah ke sekolah cikgu selalu marah dia sbb byk cakap..hehehe ni nampaknya dalam seminggu 2x dia kene rotan, bertiga lak tu dgn kawan2 dia sbb suka bercakap. Uwaaa.. camner lah aku nak nasihatkan anak aku nih supaya jgn cakap byk masa lam kelas, leteh dah mulut aku nih..

No comments:

Iklan