Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, January 7, 2007

Kelas ke 2

Pepagi lagi aku dah bangun hari ni.. siap masak nasik goreng ngan goreng ian pekasam lagik. Siap2 jer masak aku terus bersiap. Hari ni kelas start kul 8.30 pagi. Lepas sarapan skit aku bertolak ke kampus. Husben ngan anak aku yang nganto mcm selalu. Kali ni aku dah expert sket area2 kampus. Class hari ni pun sebelah ngan kelas smlm hehehe..

Tau tak hari ni aku jumpa dengan sapa? Hari ni aku jumpa ngan Kak Hawa@Tini kat lam kelas aku!! satu ketika dulu dia penah rapat ngan aku. Kami selalu jumpa n pi makan bubur nasik kat Bangunan Umno lama Jalan TAR. Rindu sangat aku kat dia. Lama dah aku mencari dia. Alhamdulillah hari ni bersua jugak. Kak Hawa masih cam dulu..solid molid cun gitu. Kak Hawa rupa2nya dah setahun blajar kat sini so ni kire senior arr nih.

Hari ni aku ada small presentation. Kene berlakon lagik. Hari ni jugak aku berkenalan ngan Kak Zuria. Rupa2nya Kak Zu ni kawan pada Kak Shida. Kak Zu la pasangan lakonan aku. Aku jadi klien & Kak Zu jadi Kaunselor. Kami satu2nya group yang dapat tepukan. Alhamdulillah, ni pun sbb Kak Zu seriously berlakon.

Esok mula balik la rutin ngantar anak aku ke sekolah. Minggu ke2 persekolahan.. k lah, jumpa lagi.

No comments:

Iklan