Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, November 19, 2012

UPSR 2012: Tahniah Anakku!

Istimewa malam ni, saya masak Udang Galah Nenas Masak Lemak Cili Padi.. bagi meraikan anak bujang saya yang sulung, Asyraaf yang mendapat keputusan UPSR hari ni.. meskipun keputusannya tak sebaik kawan-kawan dan sepupu2 dia yang dapat 5A tapi saya sangat bangga dengan kejayaannya hari ni.. ketika orang lain bersama ibu mentelaah pelajaran, dia terpaksa berdikari sendiri sepanjang 9 bulan saya mengandungkan adiknya si kembar hazim haziq.. saya sering keluar masuk hospital, kalau kat rumah adakala saya asik baring jer.. kalau badan sihat sikit saya banyak merehatkan fikiran saya dengan buat kerja2 membaking..takleh nk pikir benda2 yang berat.. dan malah bila adik2nya lahir, saya masih tak mampu nak temankan dia selalu..

Tahniah sayang dengan keputusan 3A2B hari ni.. tapi ingat, perjalanan masih jauh lagi.. banyak lagi cabaran yang perlu ditempuh.. terus berusaha ok.. mama selalu doakan abang asyraaf berjaya dan menjadi anak yang soleh dan sayang mama, abah, adik mira, adik hazim ngan adik haziq hingga akhir hayat.. mama luv u selalu..


resepinya ada di SINI

11 comments:

~emi~ said...

Tahniah..takpe tak dapat 5A pun.. yang penting lepas2 ni dia tak putus asa untuk belajar lagi. Spm yang btol2 nak kena struggle sebenarnya sebab spm tentukan lepas tu kita masuk universiti ke, stpm ke, ambik bidang apa kat u.. :)

mama sara nur said...

tahniah utk ank Atie
apapun kita kena bersyukur dgn apa yg diperolehi anak2 setakat termampunya kan...alhamdulillah akan msk alam menengah pula ye

atie aizam said...

~emi~: tkasih emi.. itu yg sya bagitau dia juga..

atie aizam said...

@mama sara nur: tkasih mama sara, alhamdulilah sentiasa dibibir bila dapat keputusan dia tadi.. dia pun nampak cam exited jer.. harap pelajaran dia semakin baik lepas ni..

Fendy said...

tahniah...semoga berjaya dimasa hadapan..

.: iEyLa :. said...

tahniah dik...same ngn kakak nye result dlu...
xpe,tu juz permulaan..jauh lagi perjalanan...
thanks to ur mama tau.. :)

shark said...

tahniah!!
panjg lagi perjalanan..teruskan usaha!!

eLL said...

tahniah abg asyraf...

syiela said...

tahniah buat asyraf masih jauh perjalanan..

*** memang tak mng tangan bila ada anak kembar kan

Sop Nama Saya said...

tahniah... cemerlang result tu
Sop dulu dapat 1A jer... hehehe

atie aizam said...

terima kasih Fendy, iEyLa, shark, eLL, syiela, sop.. terima kasih semua atas ucapan dan kata2 semngat buat asyraaf..

Iklan