Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, November 15, 2012

Jom Panggang Arnab

Sepanjang saya dan keluarga kat rumah mertua, abah suka nak sembelih ternakan yang ada.. ada sekali jer kot saya makan ikan.. lain2 harinya saya makan daging jer.. daging itik, daging arnab, daging merpati, daging itik balik dan itik lagi dan telur itik hihihi..

Dalam entry ni saya nak cerita tentang daging arnab.. dulu saya tak lalu nak makan arnab ni.. tak kira lah mak mertua saya masak apa, tak mampu saya nak telan.. tapi sejak dua menjak ni selera saya dah berubah.. cuma saya masih tak mampu lagi tengok abah sembelih arnab tu.. nak buang bulu lagi lah tidak kan hhhihihi.. jom tengok daging arnab lepas dipanggang.. selalunya mak masak gulai.. tapi kali ni tukar selera pula..

 
 panggang atas pemanggang yang tengah meletop sekarang ni..
macam peha ayam jer kan.. ok ape..


 ini daging arnab yang dah masak.. sedap weh!!


inilah arnabnya.. :D
lalu makan??? hihihihi

2 comments:

shark said...

sedapppp nye kak atie..
saya suke daging arnabbbb!!

atie aizam said...

@shark: sedapkan.. dulu akak x mkn tapi skrg ni ptg dgr.. nak aje hihi

Iklan