Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, October 10, 2011

Sedapnya Buah Kiwi

Cer cer tengok..
siapa yang tak makan buah kiwi angkat tangan??
haaaa.. apa kata uols cuba makan..
sebab dulu aku pun tak makan juga..
tapi sekarang macam peberet jer..
nasib mahal.. kalo tak tiap2 minggu aku beli :))

Dulu aku ingat buah kiwi ni ada sejenis jer..
rupanya ada 2 jenis ler..
1 yang masam-masam manis..
1 lagi yang manis..


yang hijau ni semua orang tau kot rasa nye.. hihi


haaa.. yang ni sangat manis..
nak suh anak2 makan pun senang :D


Buah Kiwi Zespri

jenama mana yang terbaik??
asal nama buah kiwi dari mana2 pun ok kot..
tapi ntah napa aku suka kat jenis ni hah..
Buah Kiwi Zespri..
sodap!! :D


Khasiat Buah Kiwi?
usah dipersoalkan..
usah diragukan hihi..


pst: now kiwi zespri ngah wat promosi kat Giant.. harga RM9.99 sekotak.. cuba lah.. sangat elok terutama untuk kanak2 dan mereka yang meningkat usia.. nantikan entry khasiat buah kiwi ekk :D

9 comments:

misyamissyou said...

sy suke yg gold kak..mmg layan sbb manis..tp yg hijau pn ok manisnye..huhuu

shark said...

saya suke la buah kiwi kak atie..nyum nyum ;p

S..U..D..@..I..S said...

suka tp mahal sket sbb suka beli juga ..biasa suka hijau

atie aizam said...

@misyamissyou: sedap kan yang gold tu.. makan campur dua2 tu lagi sedap.. :D

atie aizam said...

@shark: patut la shark awet muda jer.. tetap comel.. buah kiwi kan penuh ngan khasiat kan :)

atie aizam said...

@SUD@IS: terasa manis2 masam bila terbayang yang hijau hihi.. tapi tetap sedap kan..

noornazuha said...

saya nmmg penggemar buah kiwi..yummy..tapi mahal

atie aizam said...

@noornazuha: hihi.. mmg diakui mahal sikit :)

munna said...

munna masa preggy suka makan buah ni..lepas dah beranak tak minat lah makan...

Iklan