Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, October 7, 2011

Perpustakaan Selangor Bertaraf Dunia

Jom kita tengok sendiri dan alami sendiri
Perpustakaan yang bernilai RM70 juta ini
yang terletak di seksyen 13, Shah Alam
Perpustakaan ini dibuka pada bulan Julai lepas..
Perpustakaan ni merupakan hadiah Sultan Selangor kepada rakyat Selangor
bestnye!!!

Apa yang menarik:
Perpustakaan ni menyediakan perkhidmatan XD theater/6D theater,
malah semua komputer yang disediakan adalah berjenama Apple
Siap ada ruang tertentu lagi untuk setiap peringkat umur
ruang untuk kanak-kanak bermain pun ada juga..
memang terbaik lah!!

Jom kita tengok gambar2 yang ada..


dari luar tak nampak macam library


redup mata memandang


luasnye..


kemas dan selesa


canggih 2x


nampak view luar yang menarik


bertaraf dunia..


ruang menonton..


bestnye study kat sini.. santai gile!!


siap ada games interaktif lagi..



dah tengok semua gambar2?
amacam?
leh bandingkan dengan Perpustakaan Malaysia tak? huhu

10 comments:

caliph shuriken said...

best giler library ni ^^

atie aizam said...

@caliph shuriken: jeles kan.. :D

Lya Dania said...

bagusnye library nie..nt nak datanglah! :)

MutiaraBiru@Ibu3A said...

wow.. terpegun melihatnya..
hrp2 dpt jejak kaki ke sana 1 fine day..

✿ Myra ✿ said...

best! ni yg semangat nak g library nih..hehe

iejjah said...

wah...menariknya....lau dkt upm nie..hari2 p sne...hahaha :P

atie aizam said...

@MutiaraBiru@Ibu3A: sama lah.. sya pun nak jugakke sana nanti bawa anak2..

atie aizam said...

@Lya Dania: dasyat kan.. :D

atie aizam said...

@Myra: hhihi.. semangat!!

atie aizam said...

@iejjah: kalo dorang ada sediakan hostel, masa wat tesis dulu rasanye mahu lepak kat sane hihihi..

Iklan