Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, October 12, 2011

Buah Salak

Mengenai buah lagi.. kali ni pasal buah salak.. gambar2 ni merupakan salak Indonesia.. asben beli aritu kat ChowKit.. rasa buah salak ni manis2 kelat.. aku suka.. siapa yang tak biasa makan, dorang kata tak sedap.. sesetengah orang panggil snake skin fruit.. sebab kulit buah tu kot :) .. buah salak Malaysia pun ada tapi comel2 sikit berbanding ngan buah salak Indonesia ni.. tapi aku lagi suka salak Indonesia ni.. puas makan :D .. buah salak ni bermusim.. susah arr kalo siapa mengidam nak makan buah salak kalau bukan musim dia hihi.. makan salak jeruk jer ler yer :D

terasa manis-manis kelat


sekilo RM8 ikut musim


snake skin.. :)

5 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam atie..dulu pekerja HB blk Indon dia kasi buah salak ni la pd kitaorg....yg pasti k.atie xgeti nk mkn :)

Arizakiah said...

salam atie..

akak suka tapi tak boleh makan salak....kalau makan jugak terus rasa senak kat ulu hati....

atie aizam said...

@azatiesayang: dulu memula pun sya mcmtu jugak.. tapi sbb selalu sgt ayah beli, tu yang terjebak sama..

atie aizam said...

@Arizakiah: wsalam kak.. oh yer ker.. hurmm kalo mcmtu xleh la makan kak.. ade asid kot dlm salak tu... nanti sya geledah pasal salak ni ek..

fathiah said...

dah lame tak makan salak ....

Iklan