Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, May 31, 2012

Bermonolog Di Hari Berpantang ke-21

Hurmmm.. baru 21 hari..
lambatnya rasa masa berlalu
lambatnya nak sampai hari ke-44
Kenapa tetiba nak menghitung hari ni ek..
bukan tak tau kan kan..
hurmm.. 
mengeluh lagi.. 
Rasa2nye kalau asben ada kat sini mengeluh tak?
tak kot..
uwaaaaaa... bangggg.. balik arr cepatt!!!
tu yang sebenarnya..
aku rindu gile kat encik asben..
encik asben ni lah tempat aku bergossip, bercerita, ketawa, bergaduh ngeh3x
tapi asbenku dah balik KL..
balik hari selasa aritu.. harini dah khamis..
huhuhu.. mesti sue kata: baru 3 hari.. dah kecoh.. poyo jer..
sue tu adik aku.. dia ngan asben dia PJJ.. hihihi
jauh2 tu dia dah biasa..
tapi aku tak biasa.. (jap nak gelak sat)
tapi betul arr.. 
aku mana penah jauh ngan asben lama2..
 tak caye??
tak caye sudah..!!

Isnin..
Lambatnye nak tunggu isnin..
asben balik sini isnin nanti..
berapa hari lagi ekk..
hurmm..  lama lagi tu.. 4 hari lagi..
adoiiii.. 
pastu.. kena tinggal lagi.. 

adakah itu yang dinamakan pengorbanan?
iyolahhh..

demi kalian.. :)

11 comments:

eMMe said...

sabar la Sis...tak lame tu, pejam cilik pejam cilik dah husband depan mata, heehehe...

best nye tido.. camner Sis handle twin? oke?

missSenget said...

wah... dapat kembar..

bestnya..

tahniah..!

Cik Sara said...

wahhh... bolatnya kembaq ni..
Neway, tahniah sis!..
Congratulation for the new borns!

Arizakiah said...

Salam buat atie...

Macam tu la lumrahnya...bila dekat dan hari-hari tengok macam takde makna dan biasa-biasa je...bila jauh baru terasa rindu dan sangat terasa ketiadaannya.....

sebok-sebok menguruskan si kembar tu, mungkin takla rasa rindu sangat...

geram akak tengok si kembar....

Zuraini said...

serius kakni pun camtuh...selalu tak pantang penuh kat kampung...mesti lari balik rumah..agaknya itulah yang dikatakan 'soulmate'tuh...kalau berjauhan rasanya macam sebahagian dari diri kita tu hilang huhuhuhu

♥ suE said...

cittttttt.!!! baru seminggu jee kot...poyooo jeee...abg sepul, balik laa lambat sikit yee...huhuhu~

atie aizam said...

@eMMe: hihi.. bila menanti tu lah yg buat lama tuu.. bab handle twins tu boleh tahan dugaannya hihi..

atie aizam said...

@missSenget: tq dear.. :)

atie aizam said...

@Cik Sara: tq :)

atie aizam said...

@Kak Arizakiah: betul tu kak.. dah jauh ni rindu rinduan la pulak hihi

atie aizam said...

@Zuraini: ni pun nasib ada appoitment awal kat hkl hihi..

Iklan