Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, May 26, 2012

Berpantang @ Baling, Kedah

Alhamdulillah aku dah selamat sampai rumah mertuaku a.k.a rumah ku di baling semalam.. lepas checkup kat klinik pagi semalam, kami terus gerak.. syukur aku tak alami sebarang masalah sepanjang dalam perjalanan semalam.. si kembar pun asik tidur jer..

Semalam, selain dari abah ngan kakna.. toknek pun ada sama menanti kami sampai.. cerianya wajah toknek menyambut kepulangan cicit kembarnya.. setiap telatah si kembar mencuit hati toknek.. suka aku tengok toknek happy camtu.. alhamdulillah aku tengok toknek sihat..

Hari ni asben ada bersama sampai hari isnin.. insyallah hari isnin ni nak wat majlis cukur rambut si kembar.. so selasa pagi asbenku cadang nak balik KL dah.. sob sob sob.. sedeynye.. nasib ada berukben ni ha.. leh jugak aku online isi masa terluang..

Hari ni ramai saudara mara datang nengok Hazim & Haziq..  dari awal pagi lagi.. terima kasijh yer.. oklah.. masa dah time untuk aku gi bersiram petang.. nanti lewat bersiram, tak bagus buat org dalam pantang ni.. nanti update citer lain pulak.. daaa

acik yanie.. sowi ambik gamber curik.. :D

2 comments:

Aju Mohit said...

tahniah ye byk tu BE dia

|shuhadaothman|TM said...

tahniah sis atie. dapt kembar. bestnyee :)

Iklan