Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, May 5, 2012

Teringin Chicken Chop + Sos Black Pepper

Hari aku sangat2lah teringin nak makan Chicken  Chop dengan Sos Black Pepper.. tapi badan aku tak berdaya nak keluar ke tempat makan tu.. nak tapau aku xmo.. aku x nak nanti Chicken Chop aku tak garing.. sedihnya.. udahnya aku suh asben pi cari Chicken Chop yang belum dimasak kat pasaraya.. sos black pepper nanti aku masak sendiri.. tapi malangnya asben tak jumpa Chicken Chop yang belum masak tu.. yang asben jumpa jejari kentang jer.. asben kata esok dia pi cari kat tempat lain pula.. sian gak kat asben usaha nak cari untuk aku.. so tadi aku buat dulu sos black peppernye.. dan untuk tidak mengecewakan aku, aku minta asben gorengkan jejari kentang tu dan cicah dengan sos black pepper.. hurmm.. sedap jugak.. ok gak camni sementara menunggu esokkan.. :)

 jom layan..

4 comments:

Izan Ishak said...

alahai kak... ok juga ni kan. sabar ye tunggu hari esok...

xila riston said...

nyum2 teringin pulok! ;p

shark said...

hishhh sy pun teringin plak jadinya akak ;p

lamb chop black pepper lg sodap ni :)

mrs Gee :) said...

alalala.. kesian kat sis.. dah dapat ker blum chicken chop sis tuh?

Iklan