Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, July 28, 2011

Singapura Menang Di BOOOOOOOOOO

Aku pun bengang jugak... ko dah tau ko kuat.. ada barisan yang import2.. tapi kenapa nak jadi pelakon pulak kat padang.. kalau ko kata tu tektik.. memang ko menang tak bermaruah arr!!! walau pun orang kata "itulah bola sepak" tapi bagi aku ko tak perlu buat tu semua.. ko punye player memang bukan calang2 hebat.. tapi kau benar2 menghilangkan rasa gerun aku kat ko..

Player Malaysia pulak apa yang aku nampak bahagian pertahanan Malaysia selalu sangat longgar.. Abdul Hadi seperti gagal menjalankan tanggungjawabnya sebagai penyerang kedua belakang Safee Sali dalam games malam ni.. Safee Sali selalu keseorangan di atas.. cari.. gali.. atasi kelonggaran hari ni untuk games akan datang.. ingat kita ada games Sept ini untuk Piala Pra Olimpik 2012 menentang Jepun..

Jangan kecewa dengan kekalahan hari ini.. jadikan pengalaman hari ini untuk dinilai untuk berjaya pada masa akan datang.. Terus Berjuang Malaysia!!! ngaaauuuuuuuumm!!!

6 comments:

MeMHaliD said...

SETUJU SANGAT....BANYAK BUAT DRAMA ATAS PADANG DIAORANG NIH....MENYAMPAH....besar punya font...Harimau Malaya cuba hasilkan lagi 2 orang macam S .Kunalan...untuk perlawanan September nanti...biar fengsannnn pihak lawan kejar nanti....

Kak Imun said...

Setuju...! Muak dengan lakonan pemain singapore. Buat pemain skuad harimau, kita sokong anda....:D

atie aizam said...

@MeMHaliD: yesss.. S.Kunalan pun pemain terbaik malam ni.. betul tu.. larian zaaaaaaaaaaaas!!

atie aizam said...

@Kak Imun: dorang memalukan betul.. xde semangat kesukanan langsung..

abu idris said...

arrayah.info - Kebencian Kaum Kafir Terhadap Islam Hingga Ke Padang Bola

caliph shuriken said...

perlu fokus atasi problem pertahanan tu utk future game.. rugi laa susah payah cari gol, senang2 bolos plak, huh...

Iklan