Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, July 5, 2011

See U In Court!!!

sempat posing depan mahkamah jln duta..

Uols biasa dengar kan tajuk entry ni.. biasanye kes saman menyaman artis ler hihi.. tapi ni bukan kes saman menyaman tau.. aku ke sini sebab aku kena sapina 4 hari untuk kes jenayah kejiranan.. buat pertama kalinya aku menjadi saksi.. buat pertama kalinya aku mengangkat sumpah dalam mahkamah dan buat pertama kalinya aku disoal jawab oleh pendakwaraya dan peguambela.. jenuuuh!!

apa perasaan aku?
kata seorang ASP (SIO)..

"ini pengalaman yang susah nak dapat tau, pengalaman berharga ni"

sambil pandang kat aku..
aku balas kat ASP tu..

"pengalaman yang macam ni, saya x dapat pun x apa tuan.. banyak lagi pengalaman lain yang boleh saya dapat"..

ASP tu terus tergelak.. sabau jer lah..

aku harap semua nya berjlan dgn lancar.. aku tak nak tau apa keputusannya.. aku dah jalankan tanggungjawab aku sebagai seorang saksi dan jiran.. cukup!

note: lepas ni kalau ada apa2 kes lagi, aku takmo keluar, aku takmo tengok.. aku takmooo tauuu!!! boleh gitu???

2 comments:

munna said...

mesti takut kan atie sebab pengalaman pertama....

atie aizam said...

@munna: mau nye tak takut.. menggigil lgi..

Iklan