Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, July 2, 2011

Rumah Mayat Nyamuk- Nyah kau!

Seram pun ada tajuk entry cam gini hehe.. seram bagi orang macam aku ler, sikit-sikit takut ngee~ aku bukan nak cerita pasal rumah mayat manusia tapi tempat berkumpulnya nyamuk2 yang tak bernyawa lagi.. ishh apalah aku ni, merepek pulok.. ni hah, sape ada guna perangkap nyamuk? korang pakai yang macamana? apa? kat umah xde nyamuk? oooo bagus lah camgitu.. nyaman tido kalau nyamuk xde.. tapi umah aku ada byk nyamuk.. kesian kat anak-anak aku, bengkak kena geget dek nyamuk.. setelah sekian lama menderita (tapi xde lah menderita sgt pun hihihi) akhirnya hubby belikan perangkap nyamuk camgini..

wahhh.. bagus lah.. kalau spray pun dia dah tak makan saman, harap yang ni mampu mengurangkan kedatangan nyamuk2 ke bilikku :D.. dan 2 hari mengguna, hasilnya tidak mengecewakan.. harap kekallah hasilnya sebegitu :)

so inilah rumah mayat nyamuk.. nyamuk2 tu mati dan dikumpulkan di sini wat sementara sebelum ianya di buang.. korang cuba arr.. banyak jenis kat pasaran dorang jual.. yang ni rege dia dalam RM100++

3 comments:

azwa amani said...

tidur lena tak diganggu nyamuk..huhuhuhu

Farihah Ahmad said...

rumah mayat LOL LOL!!

miszatie said...

aissshhhh nyamuk tu kan kawan bek tuh..haha...

Iklan