Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, April 15, 2011

PILIHANRAYA UMUM KE 13


Bahang kian terasa.. sebagai rakyat Malaysia, aku menyeru teman2 semua yang LAYAK mengundi, segeralah mendaftar sebagai pengundi.. tak lama jer lagi.. jangan sia-siakan peluang yang ada.. masa depan kita di tangan kita..

lihatlah apa yang berlaku hari ini..
*harga barang dengan pendapatan tidak seimbang..
*duit kita seakan semakin kecil nilainya..

Semoga pada masa akan datang, masalah ini dapat dikurangkan..
Aku bukan nak kempen tapi nak ajak kawan2 supaya bila sampai hari mengundi, "UNDILAH MEREKA YANG BENAR-BENAR LAYAK!"

9 comments:

alexa yussida said...

betol..undi yg benar2 layak

BUNGA said...

saya tak pernah lg pergi mengundi.. tak cukup umur lagi.. hihihiihh

atie aizam said...

@alexa yussida: sya sokong! :)

atie aizam said...

@Bunga: tak cukup ekk hehe.. nanti kalo dah cukup jgn lupa yer.. undi pos pun ok :)

- GC - said...

undi yg layak pun, kalau harga barang nak naik, tetap naik.

munna said...

tahun 2008 hari tu tak tahu kenapa nama munna takde dlm sistem... yg akan dtg ni munna dah check ada nama kat spr.. harap2 boleh mengundi nanti

atie aizam said...

@-GC-: :) xpe lah.. tu pendapat GC.. masing2 ada pendapat sendiri kan.. masing2 dah boleh pikir apa yg patut dan tak patut dilakukan..

atie aizam said...

@munna:yer ker.. insyallah nanti ada peluang tu..

Mari Mengundi!! hehe..

Izzati Mustaza said...

ya. benar melainkan yg benar2 belaka kan kan. :)

Iklan