Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, April 5, 2011

Aku @JB Part5

Dah 5x aku ulang alik ke JB.. penat dah mula rasa.. bukan setakat penat badan jer.. penat otak lagi teruk.. selagi aku tak viva (vaiva), selagi tu lah aku rasa terbeban dengan tesis.. sakit kepala aku.. kali ni aku ngan geng2 tesis gerak berkonvoi.. alhamdulillah perjalanan 4 jam tu kami isi dengan macam2 cerita benar dan tidak benar hehehe.. asalkan bercerita.. kasi bising sikit.. takde lah member aku yang drive tu ngantuk.. anyway thanks yer zuli sebab memandu dengan berhemah dan sampai dengan selamat.. alhamdulillah..

Macam biasa, kami sampai Schollar's Inn yang telah TUTUP.. aku tau ler kol 1 tu time rehat, tapi takkanlah uols yang sediakan perkhidmatan penginapan ni pun tak reti nak rotatekan jadual pekerja.. adessss.. perlu pergi kursus dorang ni.. terpaksa lah aku kol si polan tu, si polan ni nak suh bukak pintu pejabat n we ols leh check in.. nasib baik tak lama.. ada la lam 15 minit menunggu.. kalo tak ada yang kena sound nanti..

Aku dapat berehat setengah jam jer sebelum gi class OD.. kat class OD ada makan2 arr hehe.. kitorang kumpul duit last 2 weeks.. dorang yang decide nak order apa.. aku bayar n makan jer hehe.. pastu masa yang di nanti2 pun tiba.. erkk nanti ke? hehehe.. PRESENTATION!! adesss.. malasnye aku.. group aku yang last ko.. tapi takpe.. janji present..huhuhu!!! aku tukang teman jer hahaha!!! kali ni aku suh partner aku jer yang bercakap.. lepas jer present.. class dismiss.. yahuuuuu!!!

Balik bilik, member2 ajak gi Johnny makan steamboat.. tapi aku kena jumpa Dr dulu coz nak tau feedback tesis yang aku submit aritu.. lepas dok pulun soal jawab ngan Dr.. kami apa lagi.. dengan tak mandinye.. terus gi JJ Johnny's.. sedap jugak sos steamboat kat situ.. makan sampai kenyang tu beb.. hehehe.. pastu untuk super aku, dal n nora beli Zinger Burger.. huhu.. bak kata nora n dal: "minggu ke JB minggu say no to diet!" hahaha.. no no no no!!!! "i follow!" hehehe..

Balik dari JJ, mandi2 pastu makan lagi!! hehe.. ada kopi o panas lagi.. tapi betullah, kalo kita dok bizi study, mmg lapar selalu, tu aku.. org lain aku tak tau hehehe.. tapi pas makan aku zzzz.. bagus lah sangat.. kol 2 pagi aku terjaga.. kononye nak ngadap tesis ler.. tapi hampeh.. menyembang jer lebih kuikuikui!!!

Pagi ahad tu, zuli, liza ngan dal balik KL dulu.. aku tunggu nora ngan noni.. dorang ada class.. masa yang ada aku buat dulu tesis aku tu.. lagipun kesian gak kat nora, kang ngantuk pulak dia drive balik kalo bertemankan noni hehehe.. jangan mare yer noni.. noni ni pendiam orgnye.. bukan cam aku hikhik.. alhamdulillah kami sampai KL kol 6.30 petang.. awal sikit dari biasa.. thanks yer nora coz bawa kami balik dengan selamat..

1 comment:

Siti Noor Aminah said...

tringat masa study dlu, masa pulun dok siapkan tesis. hihi.

Iklan