Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, June 1, 2010

Kembali Bersama

Salam kawan2..

uikk.. siap ada ucap salam pulak kali nih hikhik.. bukan aku 'buang tebiat' aaa.. kononnye mulai ent3 ni aku nak bagi salam setiap kali aku mulakan karangan aku.. insyallah..

so kembali kepada tajuk ent3 aku kali ni.. "Kembali Bersama".. banyak yang boleh aku ngan korang gambarkan atau fikirkan dengan 2 perkataan ni..

Kembali bersama untuk apa?

kembali bersama untuk hubungan yang terputus?
kembali bersama untuk pasangan yang hidup berjauhan.. macam aku hikhikhik..
atau
"kembali bersama" macam aku pikirkan... kalo korang pikir lain aku tak leh kata apa.. sebab tu persepsi korang.. huhuhu..

ape la yang aku merepek ni.. aku just nak citer yang aku dah 'kembali bersama' husband aku.. setelah hampir sebulan husband aku ni balik umah mak dia hahahaha!!!

"kalau ko dah tak nak aku, hantar aku balik umah mak aku"


macam dialog yang biasa dengar jer kan hehehe... tu dialog bila perang laki bini.. tapi aku takde la perang.. aku berpisah kejap sebab husband aku dapatkan rawatan kat hospital kulim.. kejap tak kejap la.. hampir sebulan tu.. meraban aku dok umah ngan anak aku jer.. meraban aku tido sorang2..

hari sabtu lepas sebelum masuk class, aku singgah kat kaunter tiket transnasional perkeliling.. aku beli 2 tiket.. ahad pagi kol 9.00 aku gerak balik.. sampai sini dah kol 3 ptg.. huhuhuhu.. sukanye aku usah kata la.. syukur sangat.. rindu hati ni terus terubat..

itulah sebab.. semalam langsung tak online hahahaha...

No comments:

Iklan