Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, June 8, 2010

Tabah dengan ujianNya

Salam,

Hari ni aku agak ceria.. coz ayah dah keluar dari HKL.. so ada la masa aku nak berblogging kembali.. tapi mungkin tak sewenang macam sebelum ni coz masa aku nanti banyak aku habiskan kat umah mak aku.. uwaaaa.. umah mak takde internet.. takpe lah.. DEMI ayahanda ku tersayang..

Petang tadi semua urusan discharge ayah selesai dalam kl 4.45 ptg.. pastu kami terus balik umah.. walaupun ayah dah dibenarkan balik aku nampak sangat ayah masih belum pulih sepenuhnya.. aku harap ayah tak apa2.. jururawat ada pesan kat aku kalau ayah masih muntah2.. dia suh aku rujuk ayah kat klinik mana2 yang berdekatan...

Tapi ada lagi satu masalah bila ayah balik.. kat umah walaupun ada adik2 aku, tapi dorang sume keje.. yang ada mak aku jer.. dia pun tak sihat.. tu pun merisaukan aku gak..

Adeh.. pening aku kalo dok pikirkan masalah yang bertimpa2 nih..

"Bila kita sering di uji olehNya bermakna Dia sayangkan kita".. itulah yang aku pegang bagi menguatkan semangat aku.. aku yakin setiap yang berlaku ada hikmahnya.. setiap masalah ada jalan penyelesainya.. itu aku pasti!

1 comment:

+akufobia+ said...

takpe.orang kuat tak cepat mengalah kan?go.kuat.

Iklan