Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, June 16, 2010

Aku Balik Lagi Kali ke-2

Salam,

Alhamdulillah semalam kami selamat sampai umah Tok ngan Tokwan anak-anak aku dalam kol 5 petang.. sebelum tu kami singgah beli pulut panggang feberet husband aku ngan laksa feberet aku ngan anak bongsuku.. hujan renyai2 time tu..

Sampai umah mak jer.. aku dah terbau 'durian'.. aduhai.. tak tahan rasa hati ni nak serang dapo mak.. kontrol sopan la konon.. ahaks.. anak aku si mira tu pun malu2 kucing nak serang durian tokwan dia hehehe... leh pulak dia wat dalih.. "mama..adik nak gi umah toknek la.. nak makan durian.." hahahaha!! kecik2 dah pandai berkias2.. kelakar arr mira nih... mulut celoteh tak hengat!

Memula kami 2 beranak layan laksa dulu.. lepas tu.. apa lagi.. amik pisau besar.. zaaaas!! jgn lak ingat aku cantas durian tu.. aku pun tau bukak durian tu tau hehehe... mak aiiii bau durian ni......... aduhhhhh!!! sedap gilerrrr!!!! tu baru bau beb! rasanye camner lak? hurrrrrmmm.. rasanye.. mak aii tak terkata aku time tu.. sedaaaaaaaaaap giler!! sebiji settle.. sebiji lagi kasi bukak.. adeh..cam tak puas lagi.. lagi sebiji... isi kuning.. bau harum.. mak kata durian ni baru jer luruh pagi tadi.. memang berbeza betul rasa durian kat KL yang amik berhari nak sampai dengan yang baru luruh dlm beberapa jam yang lalu..

ni kerja aku lah ni.. ngan tawel n pisau besar

aduh.. duh..duh.. sedap sungguh!

rambutan pun ada..


bestnye kalo tinggal kat sini kan... walaupun ni umah aku tapi aku belum mau tinggal kat sini.. biarlah mak ngan abah dok sini.. aku masih sayangkan KL..
mungkin satu hari nanti kalau panjang umo.. insyallah!

4 comments:

ummiross said...

atie,lain kali balik kampung ajaklah ummiross sekali,nak makan durian jgk...hehe

Mario said...

sedapnyeee....

Encik Tikus said...

banyaknya buah,ish jeles~ hehe :P

+akufobia+ said...

warghh.best.

Iklan