Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, June 11, 2010

Button Share

Dalam aku berziarah blog kawan2 yang lain, aku terjumpa satu tutorial yang menarik hati aku nak mencubanye.. susah ke senang ke tutorial tu soal kedua.. yang penting aku cuba dulu...

Tutorial tu tentang camner nak buat BUTTON SHARE cam kat bawah ni..

Bookmark and Share

Dengan penuh tekun, aku follow satu persatu arahan yang ada kat situ.. dan aku preview..

Wow.. its work! menjadi la..

Tu tandanye tutorial tu mudah sangat untuk aku fahami.. sebab banyak tutorial yang aku try follow tak menjadi.. aku mana reti sangat bab2 koding2 ni..

So aku nak ucap TAHNIAH! buat pengumpulblog sebab berjaya buat aku paham hikhikhik!!

Friendster Comment Graphics

1 comment:

Unknown said...

woaa.da ada seh.berjaya.

Iklan