Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, December 6, 2012

Borong di hari akhir MAHA 2012

Ahad lepas, hari last MAHA 2012.. geramnya saya tak dapat nak join asben ngan biras saya gi shopping kat MAHA.. kalaulah ada yang sudi jaga si wiwin tu.. awal2 lagi saya dah ajak asben ke sana.. last day shopping memang best la kan.. harga memang gila2 turun.. saya pesan ngan asben belikan durian mousang king lagi tapi malangnya pukul 5 lagi durian dah CLEAAARRRR!!!... asben gi MAHA kol 6.30 petang.. so tengok orang kemas booth jer lah yer hihi..

Tapi asben sempat gaklah belikan mak saya pokok limau purut.. alahai comel jer pokoknya... tapi sangatlah lurus asbenku ini.. sepokok tu jerlah yang dibelinye.. untuk rumah sendiri, nan ado ok.. adoiiiii... kena pesan sejibik sejibik lah asbenku ini.. tapi.. bab satu lagi ni asben memang 1st class.. hihi.. seperti yang diidamkan pada awal MAHA aritu.. DOUBLE SIDE PAN .. dalam genggaman tangan hihi.. made from KOREA.. tak sama macam pan yang tengah popular kat Malaysia sekarang ni ok.. yang ni sangat2 berkualiti dan yang penting tahan lama..




dan dah kalau otak bisnes, bisnes juga.. sempat lagi bincang bisnes dengan owner Korea Double Side Pan tu.. terbaikk!! .. so pada yang berminat.. mai order mai.. harga? boleh tahan..  jangan dibanding pada harga, tapi banding pada kualiti masakan dan kualiti produk ok..

dan sebelum melangkah pulang, asben dan biras saya singgah ke booth negara China pula.. dorang siap borong kain pasang lagi.. asben saya sambar 3 pasang kain dan birasku memborong 6 pasang kain.. dasaatttt.. lembut dan chatekk kain2 tu semua.. harga? rahsia hihi.. harga disebalik tirai.. harga rakan2 booth tak sama dengan harga pelanggan2 yang lain.. anyway.. tq yer.. :)

1 comment:

♥ suE said...

double pan tue bape hengget kak.??

Iklan