Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, December 31, 2012

Yuran PASTI

Alhamdulillah hajat saya nak anak perempuan saya sekolah tadika kat PASTI tercapai juga.. jumaat aritu saya tak sabar2 call tadika islam tu.. bercakap dengan Cikgu Zahra.. bila cikgu kata masih ada kekosongan untuk murid 6 tahun, suka nya saya.. tak sabar2 saya nak ajak asben pegi daftar cepat.. bukan apa.. takut penuh la pulak nanti kan.. hhihi

Lepas jumaat, saya ngan asben call lagi sekali bagitau yang kami nak ke sana untuk daftar.. zaaaassss haritu juga terus daftar hihi.. yuran takdelah mahal sangat.. sebulan RM135 .. below budget kitorang :p oklah..

Jom semak yuran penuh PASTI IBNU SINA ni..

SYARAT-SYARAT PENDAFTARAN DAN YURAN PASTI IBNU SINA SESI 2013
  1. Sukatan pelajaran adalah mengikut sukatan PASTI PUSAT MALAYSIA.
  2. Umur kelayakan pelajar adalah 3,4,5 dan 6 tahun
  3. Waktu belajar adalah selama 4 jam dari pukul 8.00 pagi hingga 12 tgh.
  4. Hari persekolahan adalah 5 hari seminggu iaitu Isnin hingga Jumaat
  5. Pelajar hendaklah sentiasa memakai pakaian seragam PASTI semasa belajar.
  6. Bayaran yuran bulanan selama 12 bulan diwaktu cuti sekolah adalah diwajibkan.
  7. Segala kemusykilan dan pertanyaan bolehlah diajukan kepada pihak pengurusan PASTI IBNU SINA. 
         En Abu Bakar : No tel:016-223 2718 email;abubakrun@yahoo.com.my atau
         Pn. Zahrah      : No tel:019-734 1103

     8. Kadar yuran adalah  seperti berikut:

BilPerkara4thn-12thn3,4,5thn6 thn4,5 thn 6 thn
1.Pendaftaran Tahunan Pelajar Baru
100100

2.Pendaftaran Pelajar Lama


4545
3.Bulanan (Pasti) + (iqra')
135135135135
4.Buku teks & buku kerja
48404840
5.Pakaian sepasang (1 set)
35353535
6.Peralatan sukan
100100100100
7.Bag sekolah
xx2828
8.Pakaian sukan
35353535
9.Penyampaian sijil (ihtifal)
x20x20
10.Sukan tahunan
50505050
11.Buletin & kertas peperiksaan
25252525

Jumlah
528545501513
12.Transit (1ptg - 2ptg) 150



13.Bulanan Mengaji (4thn ++++) 30



14.Smart Pasti (2.30ptg-4.00ptg)175175175

15.Pra Tahfiz70



16.Kupiah / Tudung8




Jumlah
703700


hahaha.. full version.. so mana2 parent yang plan nak hantar anak2 ke PASTI tahun 2014 dah boleh plan dah.. dah boleh bajet kan.. kalau ada perubahan harga pada masa akan datang rasanya takdelah lari banyak kot.. masih boleh bajet.. Alhamdulillah saya dah bayar yuran semua.. nanti bayar duit bulanan jer.. RM135 sebulan.. harap mira happy dan belajar elok2.. esok2 boleh dia ajar adik2 dia si hazim ngan haziq tu.. mesti comelkan.. hihi..

note: tak sabar tengok mira gi sekolah pakai tudung.. :D

2 comments:

trah zain said...

owh,, saya ingatkan yuran yg past dibayar,,hehe... rupe2 nye.. (^___^)
loqlaq betoi diriku,,haha

atie aizam said...

@trah zain: hahaha.. :D

Iklan