Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, December 9, 2012

Cek Nuffnang Dis 2012

Alhamdulillah .. minggu lepas sampai juga yang ditunggu2.. meski pun tak banyak, xpe.. rezeki santai namanya ni.. tayangan cek di sini bukan untuk menunjuk tapi sekadar pembakar semangat kat adik2 yang kukenali yang baru berkecimpung dalam dunia nuffnang..

Terima kasih kat Nuffnang atas pemberian cek ni.. dan terima kasih sekali lagi atas penambahan BE terkini.. tq tq :) .. jangan putuskan BE saya yer hihi.. love u :D


4 comments:

syiela said...

alhamdulillah.... bestnya

~emi~ said...

Lama tak akak cek ni nak sampai? saya nak cash out..tp takut lambat sampai,masalah pulak memandangkan sy tinggal kat asrama u...tiap2 sem nak kena pindah asrama, alamat pun berubah. Huhu

atie aizam said...

@syiela: alhamdulillah.. :)

atie aizam said...

@~emi~: selalu sebulan setengah, tapi yang ni mak aiii lama dik.. 2 bulan lebih baru sampai.. kalau emi nak cashout nampaknya emi kena cashout awal semester lah.. sbb nanti pindah2 kan..

Iklan