Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, December 22, 2012

Ribena Fresh Strawberry

Tengah2 malam layan Ribena Strawberry.. bukan ribena strawberry yang dah siap bancuh tu, ni Ribena Fresh Strawberry..  air tangan encik asben.. kalau buat air yang macam ni memang encik asben pakar.. tq dear :) .. memang fresh rasa ribena ni.. sedap sangat.. cara bancuh pun senang jer.. klik SINI untuk lihat resepi nya.. lepas minum ribena ni terus segar mata saya.. kalau tak aduhai tak larat nak buka mata nak layan si kembar adik yang takmo tido lagi tu..


jemput minum :D

2 comments:

krole said...

fulamaks wak..msti sdap tu..wak gne DSLR kew? mantapla gmbaq~

atie aizam said...

@krole: saya guna kamera lumix jer.. kamera yg asben guna utk ambik gambar site hihi..

Iklan