Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, August 24, 2009

Hari ke 3 Puasa Ramadhan

Alhamdulillah hari ni dah masuk hari ke 3 umat islam berpuasa.. Dan alhamdulillah juga aku dapat tunaikan ibadahku sempurna 5 waktu yang dah lama aku jarang-jarang lakukan.. alhamdulillah.. puasa pula tidak menjadi masalah padaku.. dengan cuaca yang redup, aku dan keluarga ku dapat berpuasa tanpa rasa apa pun sulitnya terutama achap yang mana aku belom lagi dengar keluhan dia berpuasa.. kalau dulu.. asik lapar..lapar.. alhamdulillah.. syukur kepadaMu Ya Allah kerana permudahkan ibadah kami.. Amin.

Dah berpuasa tentu ada berbuka kan.. tak banyak pun sikit kene berbuka juga.. hari ni aku masak ayam masak kicap ngan udang goreng tepung lagi.. kali ni nak bawak pegi umah mak.. nak semua rasa kesedapan udang goreng tepung tu.. habiiisss you..alhamdulillah..

Tapi malam aku di kejutkan dengan satu berita oleh adik aku, su.. barang2 bisnes dia habis di curi.. siapa curi? adalah hamba Allah tu.. semoga barang-barang tersebut dapat dikembalikan kepada tuannya.. aku yang mendengarnya cukup panas hati.. nak jer aku lempang2kan anak orang tu.. sabar-sabar.. Ramadhan..

No comments:

Iklan