Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, August 16, 2009

Happy Besday Abang!

16hb Ogos.. hari lahir suamiku..

"SELAMAT HARI JADI ABANG" Semoga abang sentiasa memperolehi kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki untuk keluarga kita, AMIN.

Itulah ucapan yang sedang aku rangka dalam kad ucapanku..sebab aku hanya mampu lisankan SeLamat Hari Jadi dan ucapan tu.. aku maluuuuu :P

Itulah aku..berjiwa romantik tapi sangat pemalu orangnya huhuuhuhu..

so hari ni apa menu special untuk suami aku ekk..hmm aku cadang nak masak kari arr.. "Kari Kambing" .. aku rasa semua bahan ada kot kat dapo tu.. hmm bolehla..masak pagi2 nanti sebab nak masak kambing sekurang2nya 3 jam baru daging kambing empuk betul.. nanti aku attachkan resepi Kari Kambing tu kat sini k..so sapa2 nak cuba masak..silakan.. terutama isteri-isteri yang jarang masak untuk suami.. cuba la.. mesti suami terkejut dengan hasil masakan anda..sedaaap kata anak2 aku dan suamiku. alhamdulillah..

No comments:

Iklan