Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, October 1, 2012

TomYam SeaFood

Dari semalam cakap ngan asben teringin nak makan tomyam esok n mintak asben saya belikan bahan2nya nanti.. so pagi tadi asben bawa balik udang galah size L &  lala.. fuhhh semua fresh tu.. cuma tak hidup jer kecuali lala.. sotong ngan ayam mmg dah ada lam esbox.. apa lagi tengahari tadi lepas siapkan si kembar hazim & haziq mandi & menyusu, saya start operasi memasaklah kat dapur.. pung pang pung pang siap!!! alaaa masak tomyam jer kot kikiki.. semua main potong2 jer.. nasi pun tak masak sebab kami anak beranak nak meratah jer tomyam tu.. apa lagi.. 4 mangkuk dah tersedia atas meja makan jepun tu.. masing2 mulalah menyenduk.. dan akhir sekali menghirup.. sluuuuuurppp..... fuhhhhhh!!! berpeluh masing2 hihi.. utk makan malam pulak.. satg nak wat sos steamboat.. nak cicah pulak.. pastu rebus kangkung n makan sekali dengan sos steamboat.. hulalalala..


4 comments:

~emi~ said...

Fevret sy nih tomyam. nyum3..

Rinna said...

Wahh sgt..menyelerakan tgk tomyam tuh..

caliph shuriken said...

kt umah hampir setiap minggu ada tomyam ^^

Cik Yaya said...

uisshhh..
sodapnyer den tgok...ngeeeee ^o^

Iklan