Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, October 6, 2012

Acuanku Cair

Tak sangka la pulak bekas plastik yang saya beli kat kedai kek tadi tak boleh digunakan untuk mengukus.. habis herot berot mangkuk comel tu.. bukan mangkuk tu jer yang rosak, dengan kek2 sekali lintang pukang dibuatnya.. nasib murah jer.. tapi tu lah.. nak murah kan kikikiki... padan muka saya :p

hancus.. eee sabo jer lah

dari bekas yang comel transform ke bekas corak terbaru hihi..

so peringatan buat saya... 
lain kali test dulu :D atau bertanya dengan si penjual.. 
huhuhu...

12 comments:

cik chinta said...

Xpe, pglmn:-)

inazamri said...

hehehhe...sampai jd gitu sekali herot petotnye.baru tau gak bukan semua bekas plastik leh guna dlm kukusan.

Alin Marlini said...

kak..kalau dah letak dlm cup tu tak pyh letak dlm mangkuk plastik tu..

MamaFaMi said...

Macam mana ye boleh jadi cam tu. Biasanya okay je.. mungkin acuan yang Atie beli ni agak nipis tak? Wallahu'alam.

kak tini (umialya) said...

beli jenis besi jer, bakar @ kukus, dua2 boleh

atie aizam said...

@cik chinta: betul tu hihi

atie aizam said...

@inazamri: tak sangka la pulak.. biasa bekas lain ok jer hihi..

atie aizam said...

@Alin Marlini: itulah pasal.. hihi.. kononya xmo cup tu basah kalo letak camtu jer.. now letak lam loyang jer..

atie aizam said...

@MamaFami: agaknya la kot.. tgok ok jer.. xpelah.. dpt pengalaman terkejut ngan kelakar hihi..

atie aizam said...

@kak tini: betul tu kak.. xpe.. aritu dgr pendapat asben masa pilih cup2 tu.. so lps ni asben x byk soal dah hihi..

Rinna said...

Kukus pun leh jadi gitu ekk..

Cik Yaya said...

pkai bekas kertas ke tu...
xpe..pas ni cri jenis plastik or besi
je..heee

Iklan