Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, October 20, 2012

Sajian Kasih

Dah seminggu saya tak update apa2 citer kat sini.. bukan sebab tak sihat ke apa tapi saya agak bz sikit.. sejak dua menjak ni saya banyak habiskan masa di dapur dan oven saya.. dan blog baru saya sajiankasih.blogspot.com .. dah ada blog baru bukan bermakna saya akan tutup blog ni.. blog ni umpama diari saya.. kenangan saya pada masa akan datang.. tapi kenapa saya buka blog baru?

Sebenarnya blog sajiankasih.blogspot.com tu merupakan blog masakan.. saya himpunkan semua resepi2 yang pernah saya buat dan akan buat.. ada juga resepi2 kawan2 blogger yang saya rasakan yang terbaik untuk saya rujuk pada masa akan datang.. resepi membuat kek, buttercream yang sedap, biskut, kuih talam hinggalah ke makanan harian kita.. semua saya nak update kat situ..

sajiankasih.blogspot.com saya wujudkan khas buat anak2 saya terutama anak dara saya pada suatu hari nanti.. bila mana mereka perlukan saya tapi saya tak ada, resepi saya ada untuk mereka rujuk.. kalau kawan2 nak intai2 kat blog baru saya, sila lah :)


4 comments:

Ayie Abas said...

terbaik laa....ayie suka jugak tgok resepi2 nih...wlu x rajin nk mencuba... :D

atie aizam said...

@Ayie Abas: puashati bila resepi yg kita ikut tu menjadi tapi klau gagal msti nak cuba dan cuba lagi.. geram tgok kwn2 buat elok jer molek.. mai ler selalu wat cuci2 mata hihi..

caliph shuriken said...

rajin laa kak atie.. nama blog tu pun menarik, klau kena caranya bole msuk byk trafik kt situ ^^

atie aizam said...

@caliph shuriken: kena belajar dari caliph la camni camner nak up kan trfik.. leh tak? :)

Iklan