Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, October 23, 2012

Status Glitterati

Macam biasa saya suka intai2 account nuffnang saya.. tengok trafik, tengok amount dan godek sana godek sini.. dan biasanya status member saya "Glitterati" tapi pagi ni saya terkejut jap.. status saya dah bertukar kepada non-glitterati.. aduhhh... adakah ini satu kesilapan teknik atau saya memang dah digugurkan dari jadi ahli VIP nuffnang.. ahhhh.. serabut ah.. apa salah saya????? (mcm serius jer bunyi nye yer) harap encik Nuffnang dapat kembalikan status Glitterati saya tu.. dan saya nak BE :( ... itu aje.. sekian terima kasih.. saya nak merajuk jap.. :(


1 comment:

Mieya Atiera said...

Sama jugak dengan Mieya. status gliterrati kena tarik jugak. sedihnyaa

Iklan