Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, September 8, 2011

Filem HANTU BONCENG Cipta Sejarah!!


5 JUTA 5 HARI
cipta sejarah tayangan musim perayaan tertinggi tu..
pergggghhhh!!! dasatttt!!!
agak2nye leh cecah 10 JUTA tak ekk..
kena gi tengok nih..
kawan aku kata "lawak gile siott!!!"
pastu gelak sorang2 hahahaha!!
aku yang tak tengok lagi pun ikut gelak...
cettt!! pengaruh aku lah tu..
takpa takpa..
esok lusa aku nak gi intai tiket..
nanti leh gelak sama2..
baru best!! hihihi..

psst: citer smurf best tak ekk??

10 comments:

saharinasaharudin said...

excited nk tgk jgkk.mmg lwak la sbb zizan yg blakon.haha

deeya_shouranlee said...

ada saper2x nak belanja tiket wayang x? hehe..

eMMe said...

nak gak tgk citer hantu bonceng, kak atie, jom tgk same nak, heeeee....

Kazman & Sue said...

wah... nak kena upload citer ni ... macam best...

atie aizam said...

@saharinasaharudin: tu la pasal.. zizan ni sengal sikit.. lawak gile..!!

atie aizam said...

@deeya_shouranlee: hihi.. wat raya dah habis.. ni pun suh anak2 banjer hahaha.. boleh gitu?!

atie aizam said...

@eMMe: joooommm!!! bila bila?! hihihi.. pantang di ajak.. laju jer.. :D

atie aizam said...

@Kazman & Sue: wah upload kat ner tu?

AuntieYan said...

Salam Atie,

Selamat Hari Raya dan salam perkenalan.

Auntie dah lama tak tengok wayang...maklumlah dah warga mas....rasa malu pulak nak melangkah ke panggung.Entah le..filem filem sekarang langsung tak menarik minat...cerita hantu, cerita lawak...Auntie lebih suka tengok drama saja...

atie aizam said...

@Auntie Yan: wsalam auntie.. drama2 kita skrg pun byk yang best2.. kdg2 lagi best dari sesetengah filem tu..

Iklan