Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, February 8, 2011

Tesis

Tesis.. tesis.. tesis.. itulah yang aku dok pikir siang malam.. celik jer mata terus teringat tesis.. adeehh.. begitu hebat penangan tesis ni selagi tak siap hehe.. patut ler member2 aku sem lepas macam meroyan nak siapkan tesis ni.. ialah kan.. mana nak cari bahan nye.. dgn kejenye.. anak2nye.. kesihatannye yang tak menentu.. dugaan betul semester ni..

Tesis ni ada 5 bab.. aku masih dalam menyiapkan Bab II.. bab ni lah yang paling mencabar.. mana taknye.. nak kena cari teori bagai.. rujukan tesis mmg ler aku ada tapi takkan aku nak tiru pulak kan.. tak pasal2 jer nanti hehe.. semalam aku ke PSZ lagi.. punya baguslah aku tekun menyiapkan tesis aku.. 2 jam kemudian.. sekali lagi aku rasa nak pitam.. aku cepat2 keluar.. aku amik air panas aku panaskan kaki aku yang teramat sejuk.. pucat giler.. aku kawal emosi aku.. aku kawal dari panik.. aku kol hubby.. sementara tunggu hubby datang aku panas2 kan kaki aku ngan air minum yang ada kat luar PSZ tu.. tak sampai 10 minit hubby sampai.. hubby gosok2 tapak kaki aku bagi panas.. setengah jam jugaklah aku nak pulih balik.. tapi takde lah pulih sepenuhnya.. balik umah aku makan then terus tidor..

Hari ni aku langsung tak sentuh tesis aku.. aku harap sebelum aku ke JB lagi sabtu ni aku dah siapkan bab II sepenuhnya..insyallah.

17 comments:

nur aisya humaira said...

Assalam kak ati..:)
Rajinnya akak...ada ank2 pn, study gak...klu sye da surrender...hehe..:)
Gud Luck kak..:)

azwa_amani said...

good luck yerr

M a W a D D a H said...

moga cepat lah siapkan tesis tue...selagi xsiap selagi tu la terseksa kan...huhu

Arizakiah said...

Belajar di usia matang ni memang sangat mencabar...nasib baik atie adahubby yang sangat caring..
Semoga atie sentias siht untuk menyiapkan tesis tu....

atie aizam said...

@nur aisya humaira : thanks dear.. :)

@azwa_amani : thanks yer wa :)

atie aizam said...

@MaWaDDaH : insyallah.. tu ler.. kelam kabut dunia hehe..

atie aizam said...

@Arizakiah : thanks sis.. tu lar.. nasib ada hubby.. alhamdulillah..

Rosmah said...

salam....macam2 dugaan k.tie utk sem ni yer..tak per k.tie tu semua dugaan....kuatkan semangat...

munna said...

slow2 atie..mesti bolwh siap tesis tu.. good luck ye...

putERi-kAtEk said...

kak atie...gudluck!!! jaga kesihatan ye!!!

huhuhu....

syg kamu!!!

anizsDANbintang... said...

gudluck kak!
tesis mmg mencabar jiwa raga =)

atie aizam said...

Rosmah: itu lah.. dugaan sungguh.. biasa sem lepas2 releks jer.. thanks yer ros..

munna: thanks yer munna.. insyallah.. ni pun berkat doa kawan2 jugak.. :)

atie aizam said...

@putERi-kAtEk : thanks dear.. sayang kamu jugak! :))

atie aizam said...

@anizsDANbintang: sgt mencabar jiwa dan raga hehe.. thanks yer anisz..

kakyong said...

dugaan betul.. kakyong doakan semoga atie diberi kekuatan & kemudahan dlm menyiapkan tesis & jaga kesihatan juga..

atie aizam said...

@kakyong: time kasih yer kakyong.. sya harap sya kuat untuk hadapi masalah kesihatan sya ni..

Yaya said...

akak atie, rasa macam nak jadi cam akak jugak, tapi tak sanggup nak beban hutang ptptn :((

Iklan