Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, February 15, 2011

Qari Maulidur Rasul Tergolek LIVE

Tak sepatutnya berlaku.. Kerana ketidakprihatinan mereka yang menjalankan tugas membawa Qari yang cacat penglihatan tu untuk memperdengarkan bacaannya menyebabkan Qari tersebut jatuh tergolek disaksikan mereka yang berada di dalam Masjid di Putrajaya sebentar tadi sempena sambutan Maulidur Rasul 1432H.. kalau petugas itu lebih berhati-hati, perkara seperti itu mungkin tak berlaku.. terkejut aku secara LIVE tengok Qari tu jatuh dari depan TV.. aku harap petugas Maulidur Rasul tersebut lebih peka lain kali dalam menjalankan tugasnya..

12 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

kesiannya.. tak sepatutnya berlaku.

iZzuDdin said...

ish2...teruknya...

AiDa AzRyN said...

Salam Maulidur Rasul.. :)

munna said...

kesian kat qari tu... salam maulidur rasul

AziE-rAh said...

Ia x sepatutnya berlaku...
Kesian kat qari tue..

Yastro said...

ya Allah,akibat kuranya kepekaan org2 kita......

putERi-kAtEk said...

kesiannya kat dia...sepatutnya kena prepare pengiring kan....huhuhu

kakyong said...

Ya Allah, kesiannya... Salam Maulidurrasul..

Yaya said...

sian kat dier.

eMMe said...

isk..betul ke atie?
live qari tu jatuh tergolek
kesiannye...mmg tak patotla jadi cam tu.....

Arizakiah said...

akak pun tengok tv masa tu....
Akak ingat dia dah tak boleh meneruskan bacaannya tp dia ok je...
Teruk betul petugas majlis tu....

atie aizam said...

tu arr.. x patut.. geramnye atie masa tu dgn petugas2 kat sane.. rasa mcm nak gi komplen terus..

Iklan