Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, April 11, 2010

Tido Buku Makan Pun Buku

Adoiii.. hari ni dah masuk hari ke 2 aku stay ngan liza kat library.. semalam mula dari kol 9.30 pagi sampai kol 5.00 petang.. hari ni lak dari kol 11.30 pagi sampai kol 8.30 malam.. fuuuihhh..lama tu..kalau di congak, sepatutnya banyak bab dah leh cover.. tapi setakat ni baru 4 bab.. harus aku tingkatkan usaha nih hikhikhik!!! kalau bab management leh la laju sket (iyer ke).. tapi bab law nih.. aduhai, jenuh aku nak mengingat.. memahaminye.. bagi membantu aku, macam2 la mind map yang aku reka untuk tajamkan ingatan aku pada satu2 tajuk..hikhikhik!!

Dalam perancangan aku, esok aku mungkin tak sentuh subject law sebab selasa aku ada paper AL.. oleh kerana ni 1st time dalam sejarah wat 'open book' untuk subjek ni..(subjek ni je yang buat open book) so aku takde contoh soklan yang boleh aku ngan classmate aku refer.. terpaksa lah esok aku cari sebanyak mungkin maklumat yang ada dalam internet yang berkait dengan AL untuk dibawa time exam nanti..

Malam ni ada hati nak sambung study sikit..padahal bantal ngan tilam dah melambai tu.. tu yang akhirnya tido ngan buku tu... macam semalam.. malam ni? macam serupa jerk hikhikhik.. zzzzzzzzz

No comments:

Iklan