Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, April 25, 2010

Fesyen Show @ Carrefour

Hari ni aku gi Carrefour Wangsa Maju.. macam biasa terbeli macam2 la pulak.. tapi yang hubby pesan aku tak lupa sebab pesanan penaja tu mesti didahulukan hikhikhik.. penting tu.. nanti aku nak sopping lagi penaja takmo taja, kan susah hehehe..


ni la barangan yang penting tu..
RM75.00

Sempat gak aku capai cadar "Studio One 300 Threat Count" kaler brown & yellow.. achap pun sama tercapai something gak.. dia lak tercapai badminton racket yang rege RM39.90.. anak emak! :P

Dalam aku dok ronda-ronda tu, mata aku tertumpu kat satu pentas kecik.. ramai lak org kat situ.. aku pun sama gak la gi menyempit kat situ.. waaaah!! ada fesyen show la.. oleh kerana sekarang ni aku selalu bawa kamera ke hulu ke hilir sempat gak la aku rakam beberapa aksi catwalk budak2 tu.. ada yang senyum2.. gelak2.. nangis pun ada gak.. bak kata macam2 ada..

2 comments:

dayangredzuan said...

ala mana gambar feseyen show nye..
share la..nk juga tengok..hehe

atie said...

tu la.. tengah dok ejas gambar nih.. tunggu ya :)

Iklan