Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, March 25, 2008

Daulat Tuanku!

Entah kenapa aku begitu membuak-buak nak luahkan isi hati aku kat sini.. untuk aku..untuk lega kan kerisauan aku.. bukan pasal anak-anak, bukan pasal keluarga tapi berkesahkan politik negara.. aku sebagai rakyat Malaysia berasa amat malu dengan tingkah dan laku sebilangan pemimpin negara bila titah Sultan dipertikaikan, diperbahaskan, diperkotak _katekkan.. oleh sapa? oleh bangsa sendiri!!!!! Ya, Allah.. apakah petanda ini? Kenapa jadi begini? di mana Perdana Menteri? mengapa berdiam diri? khabarkan kepada rakyat, apa yang berlaku sebenarnya.. jangan biarkan rakyat malu dengan tindak tandukmu.. andai kata ada penjelasan jelas dan diterima akal.. silakan.. tampil ke depan.. beritahu rakyat.. gunakan segala media yang ada.. TV1 @ TV2 @ TV3 atau apa saje cenel yang boleh digunakan.. Aku mohon sebagai rakyat berbangsa MELAYU.. Hormati Kedaulatan Kesultanan kita!! Daulat Tuanku!

Teringat aku masa belajar sejarah negara dulu.. Sultan dihormati sangat-sangat..

No comments:

Iklan