Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, March 15, 2008

PresEnTatioN

Sekarang 6.55 pagi,

Hari ni turn aku kene present.. hmm dah sedia ke? slide aku pun lom siap agi..tapi masih sempat update entry ni, bukan ape..ni lah salah satu cara aku nak hilangkan jemu berfikir benda yang serius hehehe.. belajarkan kene serius hahahaha.. so.. nanti aku sambung citer pasal presentation aku lak ekk.. aku nak siapkan cepat slide aku.. karang aku dah nak kene bersiap pi class lak..

8.00 malam,

Aku tak jadi present hari ni coz budak yang tak present minggu ke 5 aritu kene present dulu.. so aku ada 2 minggu la nak prepare.. yer ke aku prepare? hehehe.. tapi yang pasti minggu ni semua assignment kene siapkan.. no play-play lagi huwahuwahuwa..

No comments:

Iklan