Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, March 24, 2008

MiNgGu AssIGNmEnt

Semalam kami gi umah Kakni, sepupu belah husben aku kat Taman Tun Hussien Onn.. hmm cantik umah dia.. masa kat rumah tu teringat aku kat umah dalina.. hall dia macam umah dalina cuma bahagian dapur lain.. umah dalina lagi besar dapo dia.. tapi mayb sekarang ni umah dalina dah lain coz masa aku nak bersalin aritu dia renovet umah dia.. rindu aku kat ko dena..!!

Ni hal lain lak.. sesuatu yang "membosankan" hahahaha... ASSIGNMENT!! Minggu ni minggu berperang dengan assignment.. ape pun jadi minggu ni semua assignment "MESTI" siap!! tu la janji aku kat diri aku hari ni.. mana taknye.. satu assignment pun belum siap.. ada satu assignment yang hampir siap, tapi tu belum dikira siapkan huhuhu.. so.. minggu ni no play-play..

No comments:

Iklan