Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, October 30, 2007

TuNGGu EXaM

Alhamdulillah untuk semester ni sumer class dah settle.. skrg ni menanti hari exam jer dalam 2 minggu agi.. aku ada target sendiri..so aku akan cuba capai coz b4 ni result aku cukup makan jer..yer la masa tu study kelam kabut sket coz kene tahan wad la..bersalin awal la..macam-macam dugaan.. insyaAllah aku akan buat yang lebih baik dari yang lepas.. adik mira pun dah beransur baik selsema dia tu.. abang achap pulak dah habiz exam.. semalam dia tak gi sekolah..hari ni pun, hari ni sessi petang kene dtg pagi coz ada sambutan hari kanak-kanak..dia kata takmo pi..aku takde lah kesah sangat acara-acara macam ni..tapi hari sekolah biasa b4 exam akhir aku mmg tegas.. alhamdulillah achap pun tak pernah nak ponteng atau malas pi sekolah..kecuali ada hal2 macam tak sihat ke.. kene gi spital ke @ sewaktu dengannya, terpaksa la cuti kan.

2 comments:

Anonymous said...

Meriah nyer raya..kuning merelip..Gud luck exam ;-)



~nurs

Anonymous said...

Kuning merelip la baru ceria di Aidilfitri..hehehe..tq.

Iklan