Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, October 21, 2007

OPeN HoUSE

Alhamdulillah dengan rezeki yang Allah SWT berikan ke atas kami sekeluarga termasuk mak ngan ayah dan adik2ku dapat kami mengadakan rumah terbuka pada tahun ni.. rumah terbuka ni adakan bukan sahaja utk mengeratkan hubungan kami adik beradik dengan bermuafakat tapi juga untuk menjamu tetamu di Aidilfitri ni dengan makanan-makanan InsyaAllah sedap..

MENU? mesti korang tanye menu apa kan? hehe.. sebenarnya aku tak berapa nak sgt menu utama ni...korang mesti leh teka kan.. betul bagi yang meneka Laksa..huhuhuu..aku nak buat mee kari tapi ayah aku lak tak makan kari..sbb tu takleh nak buat, kalau nak jugak, acara makan2 tu kene buat kat umah aku ler..

InsyaAllah acara makan-makan akan bermula dari kul 4.00 petang sampai la malam.. kepada adik2ku exittar..meh la jemput ke rumah..tau kan rumahnya..kalau tak tau..sila hubungi aku di talian seperti dulu hehee..

No comments:

Iklan