Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, October 4, 2007

LuPa BaYaR

Nak dijadikan cerita.. masa balik dari berbuka puasa hari tu..baru aku teringat sorang lagi tak bayar.. bukan dia yang tak bayar tapi aku lupa nak bayar kat kaunter..chem dah bagi duit kat husben aku..husben aku lak collect jerk hehehe, aku lupa nak suh husben aku gi bayarkan utk chem, masa kat umah husben aku ngah dok kira2 tu perasan duit terlebih..tu yg aku teringat tu. So esoknya dalam kul 10.00 pagi husben aku gi Hotel Putra tu balik, wat pembayaran utk sorang yang tertinggal. Dorang tak soal bayak pun..ambik jer then wat resit. Aku mmg respect kat husben aku nih coz dia tu sgt2 jujur..bab nak makan duit org ni, jgn la..tambahan kalo pasal makanan, jadi darah daging kita.. dari halal jadi sebaliknya..simpang..

Hari ni aku cuti dari dok buat kueh raya,,.. tu yg sebuk tak sempat nak update entry nih..aku buat kueh gunting aka siput hehehe ngan kueh loyang..nanti aku post gambar kat sini k.. now aku nak siapkan assignment..see u then..

No comments:

Iklan