Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, October 22, 2007

PaLinG HappeNing..

Open House Paling Happening! Happy & Pening! Penat Gile!! Mahunye tidak.. acara bermula dari kul 4 petang sampai kul 2 pagi..tapi bagi aku, tu lah open house paling meriah, walaupun aku kepenatan tahap cipan dah,..
tugas aku sentiasa di dapur.. masak & masak & masak..

sejak acara bermula, kunjungan tetamu tak putus-putus, kebanyakkan kawan2 adik aku, kawan2 aku di mana ya? mayb dorang ada acara dorang sendiri dan sebab itu tak dapat menghadiri openhouse ni, tapi tak apa, aku paham..

Dalam ramai tetamu yang datang dan pergi tu, muncul juga antara adik2ku di ittar dulu.. amir datang dengan kawan dia, 3 minit kemudian muncul si Fozol..thanks ya, kerana sudi hadir.. Tak lama kemudian, zira datang dgn husben & anak2 dia..Ayu group assignment aku pun datan gak..

Belah malam hati aku berbunga riang bila muncul lagi adikku..amna datang bersama dengan iza & temannya (lupa la nama izi kot) hehehe..jgn mare.. dalam waktu dorang tengah jamu selera tu, datang sekumpulan rakan abg ija dari masjid, nak buat tahlil sikit, dah alang-alang buat makan-makan tu kata abg ija.. kemudian acara diteruskan lagi, dalam pukul 9.30 muncul budak2 Kamdar, ex teman2 sekerja dulu..dan seterusnya rumah mak terus dikunjungi oleh rakan2 abg ija dan adik2 lelaki aku..

Kami balik dari umah mak kul 2.30 pagi, lepas kemas2 barang, aku terlena terus.. adik, abah dia uruskan..tq ya bang..

No comments:

Iklan