Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, September 1, 2007

Selamat Ulangtahun Perkahwinan ke 8

Alhamdulillah Hari Merdeka dah di sambut dengan begitu meriah, dengan begitu pengertian.. bulan september pulak amat bererti buat aku.. bulan ni adalah bulan ulangtahun perkahwinan kami suami isteri dan tahun ni adalah tahun yang ke 8, semoga aku dapat meraikan hari yang bersejarah dalam hidup aku ni selama hayat di kandung badan hendaknya..

Selama 8 tahun ni banyak suka dan duka yang kami lalui..terlalu banyak hinggakan kadang kala hampir mengoyahkan kasih sayang kami yang terbina atas dasar cinta sama cinta. Dan aku bersyukur dilimpahkan rezeki ke atas kami sekeluarga dan aku amat bersyukur kerana tahun ini aku dikurniakan seorang lagi cahaya mata, Alhamdulillah aku memanjat kesyukuran kepadaMu Ya Allah (SWT).. semoga keluarga ku sentiasa berada di bawah lindunganNya InsyaAllah.

No comments:

Iklan