Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, September 25, 2007

SaUNa SOLuTiON

Hehehehe.. now kul 4.33 pagi, aku baru selesai guna sauna solution untuk kempis kan perut aku. I don't believed! It's work!! ejejeje..bukan aku nak puji tapi macam tak pecaya pun ada, aku kempis 1" dari asal (biarlah rahsia) ekekeke.. kalau sehari 1 inci cuba bayangkan 10 hari..huhuuhu kempis betul perut aku nanti (harap-harapnya gitu la). Nanti baru boleh aku promote kan kat kawan-kawan aku yang senasib dengan aku yang lain-lain tu hahahaha..

So nampaknya akan bertambahlah rutin harian aku kat umah ni selain dari dok ngemas, memasak, membasuh, mendidik, mengawan (18X) wakakaka.. dan segala jenis men la..oklah aku nak panaskan lauk sat tuk sahur.

Menu sahur hari ni:-

Nasi Putih
Kari Daging Semalam
Ikan Siakap 3 rasa (tapi macam 2 rasa jerk ahakzz)
Tembikai Susu, Merah & Kuning

No comments:

Iklan