Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, September 25, 2011

Cerita Raya Minggu Lepas

Dah seminggu baru nak update hihi..
xpe xpe.. janji leh wat kenangan kan..

Minggu lepas Penat mak!!
seharian di luar rumah..
aktiviti aku bermula dari tengahari di Dewan Tan Sri Mahfoz Khalid..
aku meraikan Majlis Perkahwinan Azneem & Azhar..


makanan yang disajikan sangat lah sedap!!
sambil tu jamu mata melihat suasana indah pelamin dengan pengantinnya..
rasa macam nak duduk lama jer.. hihi
tambahan bila berkumpul dengan rakan2 UTM nih..
ada jer cerita nak keluar..
masing2 sangat ceria.. :)
bergambar toksah citer lah..
macam2 pose.. :)
punya lah lama kami kat situ..
pukul 3 baru nak gerak keluar.. sabo jer lah hihi..


Aku terus gerak ke destinasi ke-2..
rumah xclassmate jugak..
tapi ni kawan kat ITTAR dulu.. lin :)
makan2 lagi.. meriah sungguh rumah lin dengan tetamu..
open house ni merangkap menyambut besday anak lin si Ariss & arissa
kat sana aku jumpa Shah, Amna & family, Nazri & wife..
banyaknye juadah yang lin sediakan..
ada laksa, mee kari, beehun sup, nasi tomato,
nasi impit, lemang, rendang, kuah kacang,
dan paling best!! ada van aiskrim sekali depan umah..
caya lah lin.. :))
tapi malangnya..
aku hanya mampu makan laksa ngan mee kari jer..
perut dah sendat hahaha!!
dalam kol 6 lebih aku gerak balik..

Balik umah terus bersiap pulak untuk majlis persatuan penduduk..
tapi bukan persatuan penduduk umah aku..
ni persatuan penduduk umah mak aku..
aku wakilkan sebab mak aku tu tak berapa sihat..
adeeehh.. makan lagi..
kali ni aku hanya mampu makan satay 3 cucuk ngan laksa jer..
makanan2 lain? tak leh dah..
dah takde tempat..
tapi memang meriah arr..

sepatutnya dalam jadual cuma ada 2 event jer..
tapi bertambah pulak 1..
xpelah.. dah orang jemputkan..
paling best anak2 aku ler..
bukan setakat dapat makan.. wit raya pun dapat..
bertambahler collection dorang..
Alhamdulillah.. :))

1 comment:

Unknown said...

cantiknya pengantin...

Iklan